Per tal de garantir qualsevol tipus d’ aprenentatge és important tenir en compte que la motivació i l’atenció han d’estar presents. Independentment de les valoracions especifiques que es poden realitzar per al diagnòstic de Trastorns de l’ atenció, també es interesant la inclusió d’ aquesta àrea dins dels protocols de valoració del llenguatge.
A UTILC disposem del TEST AULA NESPLORA. Aquest test recrea l’ entorn d’ una aula mitjançant un suport virtual. El pacient té la mateixa experiència completa i rica del transcurs de la classe mentre es sotmès a diferents tasques que posen a prova la seua capacitat atencional general. Durant la realització de la prova serà exposat a diversos tipus de distractors tan de natura visual com auditiva pels que es valorarà la seua capacitat per a concentrar-se.
Els resultats aportats permeten obtindré un perfil d’atenció molt ajustat a la realització de les tasques i al control de distractors.
El sistema també permet comprovar, gràcies a la instal·lació d’ una sèrie de sensors, si el pacient presenta un nivell d’ activitat motora excessiva.
Per a mes informació podeu visitar la web
http://aulanesplora.com/es/